Warto Wiedzieć

ZINTEGROWANY WĘZEŁ PRZESIADKOWY W LUBONIU ODDANY DO UŻYTKU

Zakończona została realizacja największego w historii Lubońskiego samorządu projektu: „Koncentracja transportu publicznego Miasta Luboń wokół transportu szynowego w drodze budowy Zintegrowanego Węzła Przesiadkowego w Luboniu wraz z działaniami uzupełniającymi”.

Fot. 1. Element zintegrowanego węzła przesiadkowego, na zdjęciu widoczny parking PARK&RIDE na 82 miejsca postojowe oraz ścieżka rowerowa

To bardzo długa nazwa, ale też wiele zadań wchodzących w skład tego projektu:

1. Budowa Zintegrowanego Węzła Przesiadkowego.
2. Odwodnienie ul. Dworcowej (od ul. Mazurka do Strumienia Junikowskiego), a zarazem rozwiązanie dużego problemu naszego miasta i zalewania ul. Dworcowej.
3. Budowa odcinka ul. Wschodniej (od ronda Wschodnia/al. Jana Pawła II do ul. Okrzei).
4. Wprowadzenie systemu roweru miejskiego.
5. Zakup 5 niskoemisyjnych autobusów, w tym 3 autobusów hybrydowych.
6. Budowa automatycznej myjni autobusowej.
7. Kompleksowa kampania informacyjno-promocyjna, zachęcająca do korzystania z transportu niskoemisyjnego.

[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą PRENUMERATĘ.

   
STREFA DLA
PROFESJONALISTÓW

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 25  Strona 26  Strona 27

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE

marzec-kwiecień | 2 (55) 2021 Tekst otwarty

H27 PANTHER – POSTĘP W SEKTORZE ZDALNIE STEROWANEGO KOSZENIA

Wykaszanie poboczy i stromych skarp wzdłuż autostrad, dróg ekspresowych oraz wokół brzegów jezior i stawów jest niezwykle pracochłonne i niewygodne dla firmy wykonującej takie przedsięwzięcie. Zasadniczy problem pojawia się w sytuacji gdy operator potrzebuje przedostać się do strefy roboczej przez wąskie przesmyki i przejazdy nieprzystosowane do przemieszczania się przez maszyny o wielkich gabarytach i dużej masie.